Klantenonderzoek indicatiestelling Wsw 2008 Hoofdrapport
Alles overziend zijn Wsw-klanten positief over de indicatiestelling door CWI. Gemiddeld krijgt de totale dienstverlening voor de Wsw-indicatie een 7,7 als rapportcijfer. Dit is een significant hoger cijfer dan in 2007 (7,5).
Samenvatting en conclusie
Alles overziend zijn Wsw-klanten positief over de indicatiestelling door CWI. Gemiddeld krijgt de totale dienstverlening voor de Wsw-indicatie een 7,7 als rapportcijfer. Dit is een significant hoger cijfer dan in 2007 (7,5). Klanten zijn vooral erg positief over het contact met de Wsw-adviseur, brieven van CWI, de Arbo Unie, de bereikbaarheid/toegankelijkheid en het besluit. Er is ondanks het positieve oordeel ook verbetering van de dienstverlening mogelijk. Zo kan de bekendheid van het bestaan van de Wsw-regeling verder worden vergroot en kan duidelijker gemaakt worden wat de rol is van CWI en van de klant zelf nadat de uitslag van de (her)indicatie bekend is. Klanten uit de districten Noordwest en Zuidoost geven gemiddeld de laagste rapportcijfers, terwijl Wsw-klanten uit de districten Noord en Zuidwest gemiddeld de hoogste cijfers geven. Wsw-klanten aan het begin van het indicatieproces zijn gemiddeld meer tevreden dan respondenten aan het eind van het indicatieproces. In vergelijking met voorgaande jaren, wordt dit verschil wel steeds kleiner. Bron: Rapport